piątek, 29 listopada 2013

Instrukcja wykonania HARD RESET’U dla Tabletu Kiano: CORE 10.1 DUAL 3G oraz CORE 10.1 DUAL

Znajomy się pojawił z takim cudem i pyta się jak odblokować po zablokowaniu go.
W necie nie znalazłem nic coby mnie satysfakcjonowało na ten temat, więc, żeby nie tracić czasu wykonałem szybki telefon na pomoc techniczna i po kilku minutach dostałem mejla z instrukcją. Po kilkunastu próbach (nieudanych ze względu na niezbyt jasne opisanie wciskania przycisków) doszedłem co i jak. Poniżej przedstawiam trochę poprawioną instrukcję wykonaniu hard resetu (hard reset spowoduje usunięcie wszystkich wcześniej zainstalowanych aplikacji i ustawień konta google itp, czyli uzyskujemy stan jak po wyjęciu z pudełka):

1. Podpiąć ładowarkę– poczekać na pojawienie się ikony baterii.
2. Przyciskamy przycisk "Vol +" następnie "Power" (trzymając jednocześnie ok 11 sek.)
3. Puszczamy "Power" wciąż przytrzymując przycisk "Vol +" , do momentu pojawienia się robota
Androida.
4. W momencie pojawienia się robota Androida wciskamy kolejno przycisk "Power" (Przytrzymać) oraz "Vol +" (szybkie naciśnięcie) ,
następnie puszczamy .
5. Po pojawieniu się menu serwisowego, poruszamy się po nim przyciskiem "Vol–" (ruch w dół),
potwierdzamy wybór opcji przyciskiem "Power".
6. Wybieramy "Vipe data/ factory reset" następnie wybieramy opcję "Yes– delete all user data",
potwierdzając przyciskiem "Power".
7. Po zakończeniu operacji wybieramy "Rebot system now".

Po uruchomieniu mamy czyściutki tablet. Konfigurujemy go i zapisujemy sobie gdzieś na kartce pt. ważne dane do logowania i ew jak ustawimy sobie kod blokady to też sobie gdzieś narysujmy.

34 komentarze:

  1. Działa na 100% trzeba niestety wyczuć odpowiedni moment. Za pierwszym razem zajęło mi to trochę czasu, żeby się wbić (punkt 4)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również nie działa - nie pojawia się punkt nr 3

      Usuń
    2. Czyli robisz coś źle. Zawsze zostaje Ci serwis

      Usuń
  2. działa działa tylko faktycznie trzeba się wbic w dobry moment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. działa ta procedura również dla Kiano Fly 10.1 Dual

    OdpowiedzUsuń
  4. Działa też w Kiano Young IIs

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak to zrobić w 1 wersji Kiano blade Core ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadzwonić na wsparcie techniczne - w Polsce jest i poprosić o instrukcję, jak ww. sposób nie zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie umiem wyrazić swojej wdzięczności w komentarzu!!!
    od dawna mój tablet był zablokowany. po napisaniu maila do serwisu otrzymałam nie jasną instrukcję zrobienia hard ressetu. już miałam jechać do serwisu, ale znalazłam pański wpis i postanowiłam że sprubuje jeszcze raz i udało się!! dziękuję bardzo za pomoc. pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. co to znaczy wbic sie w dobry moment

    OdpowiedzUsuń
  9. Informatyczne życie X moja siostra dostała na komunie tablet. I niewiem co to za tablet. Mam sprawę bo się za kodem wzoru przy odblokowywania. wiem że był zamawiany prze internet. Na papierze od kuriera pisze tylko tab701. A na pudełku jest Tablet PC i nic więcej. Jest podobny wyglądem do tego Kiano co pokazują teraz w reklamach za 99 zł.Wiesz może jak zrobić u niego hard reset bo odblokowanie w serwisie jest trochę drogie. A chciałbym najpierw spróbować zrobic ten reset czy coś innego.
    PS Po zablokowaniu pisze tylko nazwa konta google i hasło ale wpisywanie nic nie daję.
    Niewiem czy coś źle wpisuje ale to nic nie daje. Jak byś wiedział jak odblokować to bym prosił o napisanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Posprawdzaj czy standardowe metody nie zadziałają (do znalezienia na google, vol+ i power, vol- i power, jakieś inne klawisze i power). Posprawdzaj oznaczenia na pudełku i na tablecie tam powinieneś znaleźć info co to za cudo i następnie google.

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak zresetować w kiano balde core II ? GPS + DVB-T ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostarczyć do mnie, odczekać i zapłacić rachunek za usługę. Nie miałem tego w ręku. Jak powyższy sposób nie działa to trzeba kombinować

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Stary. u mnie pomogło. Wszystko się wykasowało ale działa i nie trzeba śmigać do serwisu.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja w ze swoim mam problem. Wszedłem w menu serwisowe bez problemu ale nie moge wybrac opcji jakby przyciski - i + nie działały (a przecież działają skoro udało mi się dostać do menu!)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udało się za pierwszym razem :) Wielkie Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jeżeli mój tablet nie ma przycisku VOL + i - , tylko ma na ekranie ?

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie polecem kontakt z polskim supportem co oni powiedzą? W najgorszym wypadku spróbowałbym wgrać firmware przez kabelek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam mam problem mianowicie kiedy próbuję odpalić tablet pojawia się ekran startowy "KIANO" a zaraz po tym czarny ekran.. Kiedy próbuje Zrobić HardReset w wyskakuje mi tylko ikonka androida który leży i ma otwartą klape .. Można coś z tym zrobić ? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli punkt 4. Męczyłem się też za pierwszym razem w tym miejscu najwięcej. Kwestia wyczucia momentu i długości wciśnięcia klawisza vol :)

      Usuń
  19. Wszystko poszło zgodnie z instrukcją .Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie dzięki. Udało się. Ale trochę cierpliwości trzeba było i pamiętajcie czytajcie dokładnie 'podaną na tależu' instrukcję. dzięki. Kamień z serca. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Kiano 9.7 by zanetti również działa

    OdpowiedzUsuń
  22. W modelu kiano fly 9,7 quad też działa bez zarzutu. Mi udało się za pierwszym razem, bez najmniejszego problemu. Dzięki serdeczne za pomoc. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Działa też w Kiano 8 3G - sprawdzone. Dzięki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ja próbowałem zrobić hard reset na wszystkie sposoby i nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy da się to zrobić bez ładowarki, ładuję kabelkiem usb i coś nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze nie wiem. Nie próbowałem. Sprawdź i podziel się efektem

    OdpowiedzUsuń