Czasem się tak zdarza, że ten magiczny przycisk znika, co wtedy? Jest kilka możliwości poradzenia sobie z problemem. Opisze trzy moim zdaniem najskuteczniejsze.
1. Odpowiednikiem klawiszowym przycisku "Pokaż pulpit" jest kombinacja klawiszy: windows+D
Jeśli punkt pierwszy nie jest satysfakcjonujący to przechodzimy do następnego kroku
2. W katalogu "C:/Documents and Settings/nazwa użytkownika/Dane Aplikacji/Microsoft/Internet Explorer/Quick Launch" szukamy pliku/ikonki "Pokaż pulpit", jak jest to kopiujemy ja na pulpit i przeciągamy na "pasek Szybkiego uruchamiania".
Jeśli jej nie ma, to przechodzimy do punktu 3.
3. Nie mamy ikonki pokaż pulpit w powyższym katalogu. Otwieramy notatnik i wklejamy do niego poniższy tekst:
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
Następnie zapisujemy zawartość notatnika jako: Pokaż pulpit.scf na pulpicie i tak jak w punkcie drugim przeciągamy powstałą ikonkę na "pasek Szybkiego uruchamiania". Ot cała filozofia. Oczywiście zawsze możemy pominąć punkt 2.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz