wtorek, 6 marca 2012

Android MIUI i MMS. Nie działało a działa.

Po instalacji MIUI miałem jeden mało irytujący, ale zawsze problem. Nie działające odbieranie i wysyłanie MMS. Ale koledze ostatnio przyszła chęć podzielania się kilkoma zdjęciami i je mi wysłał za pomocą tej usługi, a ja tylko wiedziałem że je wysłał bo dostępu do zawartości nie miałem. Jestem pod czułą opieką Orange wiec na ich stronach zacząłem poszukiwania. Dodałem dodatkowe APNy wg opisu i nic. Po braku sensownych odpowiedzi na forach wielce specjalistycznych, których nazw nie wspomnę przyszła pora, żeby wziąć sprawy w swoje ręce. Posiłkując się opisem ustawień na stronie: http://ustaw.orange.pl udało mi się (chyba :P MMSa niby wysłałem, a nic jeszcze nie dostałem, a internet za 5 zyla działa) ogarnąć temat.
Trzeba wejść w:
MENU -> UTAWIENIA -> SIEĆ KOMÓRKOWA -> PUNKTY DOSTĘPU
usuwamy wszystkie APNy jakie tam są i dodajemy (do MMS i Internetu) wg opisu ze strony Orange (lub innego dostawcy tego rodzaju zabawy). Ustawiamy dane w roamingu i mamy już dostęp do zjadacza pieniędzy z naszego konta.

[UPDATE] 09.08.2012

 Nie mam problemów z MMS, ale zauważyłem, żeby odbierał i wysyłał prawidłowo w APNLock muszę mieć aktywny Internet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz