poniedziałek, 5 marca 2012

Windows XP ENG x64, Microsoft Outlook XP ENG i zaginiona ikonka poczty. Czyli jak skonfigurować Outlooka XP ENG gdy co pójdzie nie tak?

Zaległy temat bo z piątku, ale nie zdążyłem go umieścić.
Miała być sielanka przenieść dane usera, skonfigurować pocztę i wio. Tak na oko pół godzinki. Skończyło się na trzech :P Po walce z profilem co w rejestrze się nie tak zapisał przyszła pora na poczte. Jak zawsze odpalić trzeba najpierw MS Outlooka, żeby w panelu sterowania pojawiła się ikonka Poczta (w systemie angielskojęzycznym Mail). Odpaliłem program pokazał się kreator i zamiast w kreatorze dokończyć konfiguracje zrobiłem Anuluj. Wchodzę do panelu sterowania a tu ani widu ani słychu ikonki Mail :/. Nic odpalam Outlooka chcę skonfigurować skrzynkę MS Exchange i tu kolejny zonk nie mogę tego zrobić jak jest uruchomiony MS Outlook i każe mi żebym zamknął program i uruchomił kreator z Panelu sterowania za pomocą cholernej ikonki Mail, której tam nie ma. Po wielu bezskutecznych próbach i wysiłkach udało mi się rozwiązać problem, choć nie do końca.
Musimy uruchomić MS Outlooka XP i wejść na zakładkę Help
i klikamy na Detect and Repair ....

Zaznaczamy drugą opcje (pierwsza też niczemu nie zaszkodzi) i po wszystkim jak uruchomimy MS Outlooka odpali się nam kreator, gdzie bez najmniejszego problemu dodamy konto MS Exchange. Ale cholernej ikonki MAIL w panelu sterowania jak nie było tak nie ma. Podejrzewam fakt, że do tego XP nie ma SP3 i coś bruździ ale poczta działa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz